Zieloni konsumenci w erze COVID-19: Co wpływa na ich konsumpcję? Eksplanacyjne badanie marokańskich konsumentów
pdf

Słowa kluczowe

zielony konsument, zaangażowanie środowiskowe, odpowiedzialna konsumpcja, COVID-19

Jak cytować

Ladraa, S., & El Idrissi, J. B. (2022). Zieloni konsumenci w erze COVID-19: Co wpływa na ich konsumpcję? Eksplanacyjne badanie marokańskich konsumentów. Myśl Ekonomiczna I Polityczna, 73(2), 9–21. Pobrano z https://mysl.lazarski.pl/mysl/article/view/1442

Abstrakt

Zmiany klimatyczne oraz współczesna wielka troska o ochronę zdrowia i ciała znacznie przyczyniły się do zmiany zachowania konsumentów, co pomogło promować odpowiedzialną konsumpcję. Na taką konsumpcję wywarł również wpływ kryzys związany z pandemią COVID-19, który nie tylko zakłócił równowagę w sferze gospodarczej ale również zmienił podejście do zielonej konsumpcji.
Artykuł ma na celu zbadanie wpływu kryzysu wywołanego pandemią COVID-19 na konsumpcję marokańskiego zielonego konsumenta przy zastosowaniu badania jakościowego analizującego zachowania 21respondentów.

pdf
Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe.